Introductie De Persoonlijkste Perspectief Lening

BNP Paribas Personal Finance introduceert De Persoonlijkste Perspectief Lening. We merken dat veel lening aanvragen worden afgewezen door volledig geautomatiseerde processen en focus op de standaard scorecards. Hierdoor is het voor een specifiek doelgroep vrijwel onmogelijk om een lening af te sluiten.

BNP is van mening dat er tussen deze groep ook financieel bekwame klanten zitten en daarom lanceren zij De Persoonlijke Perspectief Lening.

Voor wie is dit product interessant?

  • Klanten met storno’s, schulden aan de Belastingdienst, loonbeslag mits er uitzicht is op het verbeteren van de situatie van de klant
  • Inwonende niet zijnde thuiswonende jongeren
  • Flitskredieten en gokken (mits incidenteel en niet problematisch)
  • Tijdelijke contracten, fase A in combinatie met een goed arbeidsverleden

Wie komen er niet voor in aanmerking?

  • Openstaande A coderingen, thuiswonende jongeren, minder dan 12 maanden geleden beëindigde A-code 3
  • Gokken in combinatie met geldtekort
  • Klanten met  een betalingsprobleem welke meer schulden geven

De beoordeling van de aanvraag vindt plaats op basis van de volgende gegevens en stappen:

  1. De aanvraag van de lening indienen via https://helderhypotheek.nl/?pagina=lenen
  2. Er dient een verklaring te worden opgesteld door de klant inzake de ontstane situatie
  3. Toelichting/motivatie adviseur
  4. Bewijsstukken (loonstrook, uitdraai 5 jaar arbeidsverleden UWV, bankafschrift, uitkering specificatie

Een extra voordeel is dat het beoordelen van de aanvraag van de lening op basis van gedrag en motivatie niet alleen gebeurt via het dossier maar er ook telefonisch contact wordt opgenomen met de klant door een gespecialiseerde acceptant .

Mocht u vragen hebben, of benieuwd zijn naar deze lening?

Neem dan gerust contact met mij, Shana Nijboer, op via 0570-686822 of mail naar shana@helder-hypotheek.nl.